mandag 12. desember 2011

Ikke mine planter, nei!

Plantene i det forrige innlegget var
ikke mine, nei!
Og ikke disse som følger under heller!

Vi er akkurat hjemkommet fra
Kanariøyene!
14 dager der gjorde susen, så når
vi ikke så mye juleforberedelser!


Et digert, vakkert og unavnet
tre midt i ei rundkjøring...


Bladkaktuser...


Et tre med bær...


Nydelig...


Lave kantplanter...


Søylekaktuser av noe slag?


Vakkert!


Den bratte skråningen er full av planter!


En slik har jeg sett i miniformat på
blomsterbutikker her hjemme...


Denne hadde litt av noen pigger!


Jeg har en rosenrot hjemme som
ligner svært, men som bare et på
størrelse med et halvt av
disse bladene...


Disse var imponerende...


En kaktus til!

Ikke helt vanlige feriebilder, altså!
Men vi ble brune og fine, og
jeg kan begynne å blogge på
ordentlig igjen!

Gleder meg til å gå runden i morgen,
men først en god natts søvn!
Vi er alt langt inne i mandagen!


Ingen kommentarer: