lørdag 20. november 2010

I ettermiddag


Burfjord, nærmere bestemt mot Buktenes
handel, en gammel nedlagt butikk hvor
bygdefolk på denne siden av Burfjorden
har laget til ei lita julemesse hvert år.
Vi ser ikke den gamle butikken, men jeg
ville vise dere frostrøyken på fjorden.
Omtrent -12 grader.
Vi ser mot Burfjord sentrum bak røyken,
og vi ser Langbergan, den skrå stripa
på fjellet. Her brukte min tante å springe
til fjells da ho var ung!



Her er jeg på tur hjem en time senere,
i 3-tida. Jeg prøvde å ta bilde av
månen, han har alltid facinert meg!
Her bak en sky.


Der kom den fram!
Og i morgen er det fullmåne!

4 kommentarer:

syogstrikbodillen sa...

Fasinerende og helt spøgelsesagtig!
Flot!
Jeg har også forsøgt at fotografere månen, men mit resultat blev dårligt.
Klem.

Nette Cecilia sa...

Här är det också kallt ,nordanvind o -5-6grader ,tycker inte om fullmånen jag brukar sova dåligt då ,snygga bilder du tagit,kram Nette

Anita Tørmoen sa...

Tenk så mørkt i 3 tiden. Det er fine bilder du viser:)

Viola sa...

Jeg er også fascinert av fullmånen!:) Spennende bilder, vakre også! Flott med frostrøyken som ligger der! :)