lørdag 25. februar 2012

Rundt Burfjord

I går tok jeg en tur rundt Burfjorden,
helt til Stajord "på andre siden".


Bildet over er tatt fra Kjosen
omtrent, mot nord.


Her har jeg kommet til veis ende på
Stajord, og jeg fotograferer Storeng,
selvsagt, der jeg vaks opp.


Her har jeg snudd meg,
og ser mot Burfjord.


Fjellparti mellom Storeng og Burfjord.
Brukte ikke guttene gå opp her når
de skulle på fjellet for å fiske?


Glimt bakover mot Stajord og
Storeng på andre siden av fjorden...


Videre mot Burfjord.
Det ligger hus ved denne veien, men jeg
ville ikke forstyrre privatlivets fred.


Tatt fra Buktenes, litt forbi mot Burfjord.


Kjosen.


Mot Burfjord.


Og her er jeg på parkeringsplassen like
før jeg forlater tettstedet og kjører hjem...
Vi ser Kvænangstindene...

Ingen kommentarer: