mandag 24. september 2012

Det blomstrer ennå!



Døsig humle i blåknapp.



En slags søte. De kommer alltid
seint, før sneen kommer...


Rosenbusken har begynt å gi seg.
Noen av rosene råtnet av alt regnet.


Men de er fortsatt vakre.


Jeg fotograferer med andakt...


Nei, se! Jeg tror hun ler av meg!
Ser du det jeg ser?




Hageveronikaen kommer også seint.


Og månedsjordbæra blomstrer ennå!


Ringblomstene har ikke gitt opp...


Stemor mellom sølvkrans...


Her er det hvit blomst på en takløk!


Noe tufsete planter.


Denne blomstret i vår, nå har den kommet
med blomster igjen, tror visst at det er vår!
Svineblom eller noe sånt...


Himalayafotblad.


Kanariblomkarse.


Hageormehode.




Nede ved porten blomstrer reinfannen.
Jeg liker den godt!


Og fagerfredløs blomstrer, men blir nok bedre 
neste år når den har etablert seg godt.


Massevis av rognebær!


Her også. Men jeg tror ikke det har noen 
sammenheng med mye eller lite sne.

I går var det sne i fjellene, 
i dag var den borte (søndag)!



Ingen kommentarer: