lørdag 27. oktober 2012

Vinnerne av frølotteriet er


Silkebygg:

1. Krepsemor
2. Snefrid   
3. Kari
4. Lillys stick o syhørna
5. MarJE
6. Oddi
7. Alvas hobby
8. Naturlig rosa
9. Smykkas
10. Anita


Kanariblomkarse:

1. Tussi
2. Snakkemunn
3. Randis side
4. Oddi
5. Naturlig Rosa
6. Smykkas


Flikrabarbra:

1. Randis side
2. Snefrid
3. Smykkas
4. Naturlig Rosa
5. Oddi
6. Snakkemunn


Himalayafotblad:

1. MarJE
2. Krepsemor
3. Randis side
4. Rigmor
5. Mira
6. Alvas hobby
7. Pysselfarmor
8. Anita
9. Snefrid
10. Kari


Blå valmuesøster:

1.Restegarn i nord
2. Black Iris
3. Lillys stick o syhørna
4. Vigdis
5. Rigmor
6. Snakkemunn
7. Ruths datter
8. Tulip
9. Turid
10. Pysselfarmor
11. AnKa


Californiavalmue:
Ved nærmere ettersyn 
viser dette seg å være orientvalmue,
 Papaver orientale.

1. Randis side
2. Kort og søm
3. Tussi
4. Vigdis


Gratulerer!
Jeg skal innrømme at det var et par som ikke vant,
så jeg fant noen ekstra frø og la i et par poser!
Dumt at alle uten to vant noe...
Men det blir noen pakker å poste, så det blir 
søndagsarbeid på meg.
Dere må sende meg adresser
Jeg har AnKas...
Du finner e-posten min på profilen, under bildet.

Ingen kommentarer: