lørdag 1. desember 2012

Julemesse i Burfjord


Smykker og annet...


Nisser og troll...


Strikkede ting og tregjenstander.


Vevde ting, strikkede, lefser...


Julekaker og annet...


Mattevever på fast plass!


Så fra Husflidforeningen Handlaget!
Her med neverboksspesialisten!


Strikkede lester og vinposer av mange slag.


Vinposer, dukkeklær ull-lester 
og ullvotter!


Min stand virket rotete, 
jeg syns jeg hadde hatt dårlig tid til 
å planlegge utseendet.
Og plassen midt på golvet var 
vanskelig, annet vises av det 
som er bak...


Kanskje var det juletreet mitt 
om gjorde det,  men jeg vant 
førstepris på utseende!
(Et hode er nakent, jeg hadde vist 
fram lua før jeg fikk en pause for 
å løpe ut og ta noen bilder.)

Men det var et jamt salg og
henvendelser hele tida
unntatt på slutten.
Alle hjerter og stjerner forsvant,
tre nålefiltede figurer på rekved,
flere skognisser, alt av brente mandler
laget i natt, noen luer, skjerf, votter.
Pluss, pluss.
Jeg er fornøyd.


Ingen kommentarer: