søndag 14. desember 2008

Jeg fikk en anerkjennelse fra Muffin


Jeg er stolt av å ha fått anerkjennelsen fra Muffin!
Det fulgte en tekst med den som må gjengis, og jeg må sende den videre til 8 bloggere jeg syns fortjener den!
Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET - nærhet i rom, tid og forhold!
Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelsene er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse!
Gi denne utmerkelsen til åtte bloggere, som igjen må velge seg åtte nye.
De åtte bloggerne jeg har funnet som fortjener denne utmerkelsen, er:
trollkåno fordi hun tar så godt vare på gamle hus, ting og tradisjoner, har troll, juleting og koselige ord
Ronille fordi hun støtter så mange på deres blogger og besøker dem jevnlig, og fordi hun produserer mye til inspirasjon for mange
May Britts hobbykrok fordi hun lager mange fine ting til glede for også oss, og fordi hun skal utdanne seg videre innen psykisk helsearbeid
Kongroa fordi hun har en variert og innholdsrik blogg, driver med spinning, garnfarging, og hun lærer oss bl.a å strikke to sokker på en rundpinne!
randi K design fordi hun som nordmann i Texas holder på norske tradisjoner, lager og selger vottemønstre
Kardemomme fordi hun inspirerer mange med bilder av interiør, viser fiks bruk av gardinstenger, viser sin fangst fra loppiser og brukthandeler, og hekler nydelige mattefillekurver
Helenes side fordi hun fikser på gamle ting klar til gjenbruk, lager dukkeklær, driver med nålebinding, lager nålepute av hjemmespunnet, ujevnt ullgarn...
Grip dagen fordi hun bruker gamle ting til å minne en på gamle dager - har en nydelig, ren layout, syr, selger, har hage. Bloggen er en lise for gamle hjerter...

4 kommentarer:

randi K design sa...

Tusen takk for utmerkelsen!! Beæret!
Ha en fin adventstid der hjemme....

Kardemomme sa...

Heisann Stubbetufsa :)Gratulerer med utmerkelsen du har fått og så må jeg takke så mye fordi du tenkte på meg da du skulle dele ut videre..Hjertelig tusen takk skal du snille deg..Ha en fortsatt fin 3 søndag i advent!
Hilsener fra Kardemomme :))

Orlaug sa...

Tusen, tusen takk!
Det gledar meg stort, skal prøve å bringe den vidare so snart eg kan.
Ha det fint!

Hulda sa...

Takker så mye for den koselig kommentaren du har skrevet hos meg. Jeg har bladd nedover i bloggen din, og er imponert over det flotte lysslottet i keramikk. Så fint med tårn og spir. Virkelig nydelig. Søte nålputer også. Ser på bildene på siden her at du liker å holde på med blomster også. Det gjør jeg også. Så flott ut ved hyttehagen. Nydelige steiner og stier. -Og blomster, selvfølgelig. :)