søndag 25. januar 2009

To slike awarder

har jeg fått! Jeg må takke Anlen og Jannicke som har tenkt på meg da de skulle dele ut sine utmerkelser! Det er jo godt å bli utpekt og sett. Tusen takk til dere to!

Om Kreativ Blogger:
1. Den som får utmerkelsen kan kopiere denne logoen til sin blogg.
2. Lag en link til den du fikk utmerkelsen fra.
3. Utnevn minst 7 nye mottakere av utmerkelsen.
4. Lag link til disse bloggerne på bloggen din.

5. Legg igjen beskjed på bloggen til mottakerne.

Jeg utnevner disse 7 bloggerne til mottakere av denne utmerkelsen, fordi de har fine blogger som jeg liker å besøke:

Anita K, Anne H, Farmors, IDA LOVISE, Inger Lises Hobbyblogg,

Kari Aspenes og Turid.

2 kommentarer:

Turid sa...

Hei på deg! Takk for besøk og utmerkelsen fra deg.
Så vi er nesten naboer, vi bor hvertfall i nabokomuner ,om en i hvert sitt fylke.
Du er en kreativ dame har bladd gjennom bloggen din og skjønner ut av det at du har mye du skulle ha gjordt.
Vi snakkes!

Ida sa...

Tusen takk! Hyggelig med pris!!!