torsdag 23. april 2009

Award og snesmelting





Det snedde en god del i forrige uke.









I går
kom det noen varmegrader forbi!
Vi oppdaget 17 slike!
Sjekket flere ganger, og det var ikke i sola!
(Gubben kjørte sørover, Sverige, Sørlandet og Bømlo
til slutt. Jeg skal prikle og passe planter, og blir med
når han kjører nedover i august igjen...)

I dag var det bare 10 grader, og overskya,
men det tinte!
Hoiiiiiiii!




















Jeg har fått en award!

Fra Jorunn`s hobbyside!

Tusen takk for awarden, Jorunn!
Jeg blir glad for slik oppmerksomhet!
Glad, fordi du ville gi den til meg!

Jeg har gitt videre flere slike,
så denne gangen velger jeg å stå over.

5 kommentarer:

Inger-55 sa...

Er det ikke herlig når snøen smelter og våren viser seg frem! Når vi ser de første vårblomstene og vet at vi har en hel sommer foran oss. Og hvert år håper vi at den blir bra. Men uansett, må man gjøre det beste utav det!
KLÆMMMMM

medina sa...

Ja, er der ikke herlig når det tiner? Har ikke sjekket gradestokken, men det tine godt her og. Ha ei fin helg!

Malys krok sa...

Det var da svært! 17 grader! Så mye har ikke vi hatt, men det tiner her og. Og det er BRA!!

Gratulerer med award!
Fra Margit.

Tovepia sa...

Gratulerer med award, den har du fortjent;) Kos deg med vårværet!

mormonsen sa...

Her er det også herlig Tromsøvår, med småregn og slaps og vanndammer. Jeg har fått meg noen uvurderlige skinnsko med goretex for, som jeg tester ut i søledammene daglig, og er i overstadig god vårsteming! Gratulerer med awarden! Den var velfortjent. ):