fredag 3. april 2009

Utmerkelse!

Jeg fikk denne awarden fra Som dagene går,
og hun er den personen som har flest
kommentarer på min blogg!
Tusen takk skal du ha, Som dagene går!
Jeg er deg evig takknemlig for
dine ord hos meg som en stadig
oppmuntring!
Så følger en engelsk tekst:

The Lemonade Award is given to sites which the giver show either great attitude and or gratitude. The rules for these awards are;

  1. Put the logo on your blog.
  2. Add a link to the person who awarded you.
  3. Nominate 10 other blogs.
  4. Add links to those blogs on yours.
  5. Leave a message for your nomines on their blogs.

Jeg tar meg den frihet å bare sende utmerkelsen videre til fire bloggere. Disse fire har kommentert flest ganger på mine sider unntatt Som dagene går.

Disse fire er:

  1. Trollkåno, fra et brattlendt småbruk på Vestlandet
  2. Ullhedina, nordmann i Skottland
  3. Januarsola, fra Sør-Troms
  4. Gretas hobby, fra Høyanger
En stor takk til dere fire også!
Og takk til alle dere andre som også har vært oppmuntrende og velvillige overfor meg og mine mer eller mindre vellykkede produkter!

1 kommentar:

Ruth sa...

Næmmen, tusen takk! Så hyggelig. Jeg skal nok få den opp på bloggen min ganske så snart. Det er alltid hyggelig å få sånne. Så tusen takk igjen.

Ha en fin helg.