søndag 29. november 2009

Hooouuuiiih...

Ha ha!
Hooo hoooii!
Jahh!
Dere ser vel hva dette er?
Ikke?
Det slynger seg fra g.v. hv. til vårt
lille hus i nord,
inn gjennom et hull i veggen,
inn til en boks, ut derfra igjen og
hit hvor jeg sitter!!!!!!!



Det er et bredt bånd,
nemlig bredbånd!
Hurra!
Nå går det så det suser!
Jeg kan laste inn en video på
null komma null, kan sette inn
bilder i et innlegg uten å vente til
jeg sovner før det kommer gjennom!
Og det går fort!
Tenk at det går an å bli så glad for det!
Og så nå som jeg hadde vent meg til å
tømme oppvaskmaskinen mens bildene
lasta seg ned, eller jeg kunne stryke klær...
Yiippppiii!

7 kommentarer:

Tovepia sa...

Gratulerer! Dette blir en ny verden;) Utrolig mye artigere å være på nett når det går unna..jeg vet det, for på hytta rekker jeg en kopp kaffe fra jeg trykker på en knapp til det skjer noe;)
Ha en koselig dag imorgen og klem;)

Strikkebesta sa...

Klart at du er glad når breidbandet endeleg er på plass:) Å vente ved dataen er verre enn all anna venting! Gratulerer, gjer deg nytte av teknologien og svusj deg omkring!

Unknown sa...

Gratulerer, det er noe jeg har tatt som en selvfølge. Ha en fin søndag. :-)

Mormor sa...

Hei å hå !!
Detta kjenner jeg igjen !
Her fikk vi breibånd for et år siden, og ja, et annet (PC) liv
Bilder og rundskriv og nyheter med bilder.... Bare en drøm !
Ha en god advents-sønrusessdag.

Tussi sa...

Gratulerer!
Det blir jo en ny data-verden for deg. Utrolig irriterende når det går tregt å laste opp.

hattefigga sa...

hurra, endelig har dokker også fått det lentvint.

MariMaja sa...

Grattis med bredbånd!!
Du kan no få sagt det....hihi