mandag 21. desember 2009

Adventsgaver igjen

Adventsgaveposen begynner
å bli tom!
Det betyr dårlig tid.
Gubben
har støvsugd på loftene.
Kattepusen
har vært nedi et badekar
fullt av drypp fra småvask, vært ute,
sprunget rundt og lekt torpededo,
vært ute i mørket, under bilene og
trappa, kost og mast seg til nye godbiter!
Jeg
har laget en julekrans som
ble så stygg at jeg ikke
vil blogge den engang...

Opptenningsbriketter fikk vi i går!
Det er noe vi alltid trenger!
Takker så mye!

I dag fikk vi sjokolademousse!
Det er en vinner!
Tusen takk!

10 kommentarer:

Sidselsidserk sa...

Så fine adventsgaver! Om ikke kransen ble som den skulle så duger den sikkert lell. Nå må du ikke styre på så fælt da:-)

Laila -Karin sa...

Har riktig hatt det travelt du og pus.
Jeg bare suller og tar det helt med ro.Jul blir det jo.
Klem

Anonym sa...

Hei.Fin kallender gave.Nam Nam.Ønsker deg en riktig fin og fredfull Jul.Klem fra Bodil..

Tovepia sa...

Misunner (og unner) deg disse små og hyggelige gavene! Så flott ide!
Kos deg, du har et hav av tid;) Klemmings

Bestemor Drillo sa...

Jammen er du en riktig heldiggris som får så mange nyttige gaver før jul! Ha en fin førjulskveld! Klem!

Som dagene går sa...

Jeg er nesten like spent som dere på å se hva som dukker opp for hver dag. En morsom ide og så flinke de har vært å finne på ting.
Det blir ikke gjort så mye her i huset, men litt skjer hver dag. Så får en se om det blir noe igjen som kanskje skulle vært gjort, men som sikkert ike er så viktig likevel. Kos deg videre du.

Petrinetrollmor sa...

Det er så kos å lese om pusen ! Blir så glad og varm om hjertet :)

Neste år skal eg hinte og ønske meg sterkt slik adventskalender, som du har, med ein eller kanskje begge av døtrene mine :))

Ha ein fin førjulskveld!

Ruths datter sa...

Så koselige gaver dere får i adventkalenderen da.Heldiggriser.Omtenktsomt.Pusen har det travelt før jul.Det forstår seg.
Ha en god natt

Birgitta sa...

Vad trevligt med adventsgåvor och kalender. Kissekatten är så fin.
Ha det gott.
Kramis Birgitta

Turid sa...

At dette var en nyttig ting kan ingen komme fra- spennende dette, og sååååååå morsomt!!!