lørdag 19. desember 2009

Adventsgaver - og en sak sett fra mange sider...

I går ble det grillkrydder med hvitløk!
Nam!


I dag ble det to sjokoladehjerter!
Pusen fikk være bakgrunn.
Han er så mett at han ikke orker å protestere.
Takk og takk, dere som har
hatt det artig med å pakke!
Noe var vel rart for dere, kan jeg tenke
meg, men alt er nyttige ting!


Denne her hadde Muffin laget, det vil si,
hun hadde laget seks små,
og etterpå hadde hun limt dem
sammen til en stjerne.
Muffin viste til Gry,
som kom med oppskrifta!


Her er den, ferdig limt.
Den minner om et blad.
Men dreier du den litt, får du
den fra mange vinklinger.
bare se!









Nydelige former i den lille saken der!

8 kommentarer:

MariMaja sa...

Kjekt med nyttige ting i kalenderen. Jeg har flax kalender i år men har enda ikke hatt noe flax....hehe
Du er jo rene kunstneren jo!
Mange flotte vinkler!
Natta

malla-b sa...

Kjempefine papirklipp du hadde laga. Ha ei kjempefin førjulstid. Kjempe søt pus du har, tenk å ligge der å være bakgrunn.

Muffin sa...

Stilig, ikke sant!
Tror jeg må lære deg en til.

Anonym sa...

Jeg lister meg stille inn i bloggen din, beundrer alt det flotte du har gjort i førjulstida, og lister meg stille ut igjen, litt beskjemmet over min egen blogg der det ikke er noe juleinspirasjon å finne. Men jeg må visst bruke all energien på å få skikk på eget hus, så jeg får ta det igjen seinere (neste år :-))
Ha en skikkelig flott adventssøndag. Hører dere har fått snø igjen etter dager med "kakelinna". Håper den varer til over jul, da!

Laila -Karin sa...

Hei
Stilig papirklipp , tror jeg må prøve på det der.
Pusen ser ut som han har funnet seg til rette .
Ha en fin kveld videre.
Klem

Som dagene går sa...

Så morsom papirklipp og du har vært flink til å få det til.
Du spør om oppskrift, men der må æ nok skuffe deg. Har nok hatt noen, men det er år og dag siden æ bakte slike sjøl, bruker å kjøpe dem hos vante lefsebakere. du får etterlyse oppskrift hos andre bloggvenner hvis du ikke har en sjøl.
Kos deg videre i førjulstida!

Sonja sa...

Her kommer en GOD JUL klem fra Sonja. Takk for koselig bloggår.

Husmora Torunn Husbyn sa...

Hei! Så mye fint du får i kalenderen da :-)
Kattepusen din ser akkurat du som katta mi ser jeg. Koselig at du fant meg og ville være med i konkurransen min. Trekning i morgen! Førjulsklem!