lørdag 17. november 2012

Montering


Jeg hadde jo begynt med nålefilting 
etter at dattera mi hadde undervist meg...
Her er jeg i gang med en ny nissetype...

Men så kom jeg på at jeg kunne montere
nissene jeg hadde laget ferdig. Og så
rotet jeg på fjøslemmen (låven) til jeg 
fant noen drivvedsstykker jeg hadde
spart på. 
Og se her:

Man setter pris på lite når man 
er blitt gammel.


"Nei, så koselig å komme seg ut litt!"


"Ja, ikke sant! 
Vi må gå oftere ut på trappa!"

Forskjellige forventninger:


"Du, så fint at du tok meg med hit!
Men det er litt kaldt..."


"Galt? Neida. Det er bare stjerneskudd,
det er helt vanlig! Skal jeg forklare?"

Ungdomsdrømmer:


"Å, så flott! Nå har vi en båt!"


"Når jeg blir stor, vil jeg seile,,,"


"Eller vi kunne gjøre det i lag, 
og skaffe fisk til hele familien!"

Streker lønner seg ikke...


"Hm. Jeg tror jeg vil stå her ute en stund..."


"Iallfall til mamma ikke lenger er 
så sint for at jeg knuste den 
krukka hennes..."

God helg!



Ingen kommentarer: