mandag 29. august 2011

Torsdag: Herlig tur på Baddereidet

Onsdag var det strømbrudd og
kortslutning i Burfjord, med det
resultat at jeg blant andre
mistet fasttelefon og internett.
Og jeg er et
tålmodig menneske,
skal ikke mase, så jeg klaget
først fredag!

I dag fikk jeg forbindelsen i orden!!!

Jeg vil vise dere bilder fra en tur
til Fjellområdet på Baddereidet
mot "masta" torsdag.
Da var det enda kortbuksevær.



Retning Nordreisa...


Målet var masta.


Daudmannstind til venstre.


Langbergan over Burfjord.


E6 over Baddereidet.


Mitt turfølge, takket være henne kom
jeg meg på tur!


Kvænangstindene bakerst til høyre.


Tramper hun ned ledninga?


Nydelige skyer!


Bakerst på midten kan man
skimte Jøkelfjordbreen!

Åhh!
Det hjalp mot abstinensen!
5 dager uten internett!
  










Ingen kommentarer: